WISHLIST

10/25/2013 03:02:00 PM

      Kochani! Na początku bardzo bym chciała przeprosić, że dodaję tak rzadko wpisy, niestety nauka zajmuje mi sporą część mojego czasu. Po drugie dziękuję Wam za tyle odwiedzin! Wczoraj wybiło 53 tys. wyświetleń! Bardzo wiele osób mnie prosiło o moją, osobistą listę Must have na jesień/zimę.  Od razu uprzedzam, że będzie dominować biel, czerń, złoto, a mało kiedy pojawi się jakiś inny kolor. Lubię stonowane stroje, ale mam nadzieję, że każdej z Was coś przypadnie do gustu.



1.    Zimowa parka. 




2. Kopytka/koturny/wedges.




3. Torebki, plecaki. 


5. Zegarki, zegarki, wszędzie zegarki! 




6. Botki. 


7.  Swetry, bluzy. 


Przypadło Wam coś do gustu? 


 Tymczasem lecę sprzątać pokój, bo z tym wiąże się najbliższy wpis no i zbieram się na trening.  Buziaki!

I N Y S

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Uwielbiam zegarki <3
    I te bluzy i swetry też są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyświetleń!!! Też muszę posprzatac pokój

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne plecaki i bluzy! ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zamiar kupić Sobie właśnie taką parkę jaka jest na zdjęciu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarki!! <3

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafilas w 100% w moje gusta... Co do braku czasu mam identycznie... Wiec witaj w klubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest genialne, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swetry i torebki są świetne :)

    http://glowingiinthedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS