PHOTOSCAPE

10/24/2013 07:04:00 PM




     Dzisiaj, korzystając z wolnego czasu postanowiłam pokazać Wam, jak w łatwy i szybki sposób można przerobić zdjęcia. Potrzebujecie tylko darmowego programu Photoscape, który możecie ściągnąć tutaj >Photoscape do pobrania<.

      Po zainstalowaniu programu, potrzebujemy krzywych (wykresów), które będą nam bardzo potrzebne w efekcie końcowym, a zatem polecam bloga izuulec.blogspot, gdzie w najpopularniejszych wpisach znajdziecie krzywe do pobrania. Jest tam wszystko w przejrzysty i  łatwy sposób wytłumaczone jak należy je wgrać.





 Pokażę Wam efekty.





I jak, podoba się? 

I N Y S

 Ps. Na zdjęciu ja. : )

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetne !
    Muszę to sobie ściągnąć :)



    Zapraszam do nas <3

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne *o* Ale ja zostanę przy gimp'ie ;)

    palyna-paulina.blospot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie strasznie ciężko przyzwyczaić się do gimpa. ;c

      Usuń
  3. Piękne ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także często korzystam z tego programu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne <3 oj ja lubię bawić się tym programem. sama przerabiam w nim zdjęcia ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jeden z najprostszych programów a dających takie efekty- moim zdaniem :)

      Usuń

Translate

FOLLOWERS