NEW IN

11/23/2013 01:42:00 PM


Powracam po dłuższej nieobecności, za która bardzo Was przepraszam. Wiele razy chciałam coś dodać, jednak zawsze coś mi przeszkodziło. Poza tym, za niedługo wystawianie ocen, więc miliony kartkówek i sprawdzianów na głowie..niestety. 

Chcę Wam dzisiaj pokazać moje nowości w szafie. Jestem przygotowana na zimę w stu procentach. 

sweterek- Reserved.

sweter- F&F.

kardigan- New look- sh.

botki- allegro.



Jak sami widzicie, przybyło trochę elegantszych rzeczy, w szczególności butów, których rok temu, czy dwa nigdy bym nie kupiła. Jednak ja, jako wierna wielbicielka vansów nadal twierdzę, że są to najwygodniejsze buty na świecie i zbieram na kolejną parę. A wam podobają się rzeczy?
I N Y S

You Might Also Like

13 komentarze

  1. piękne nowości, czekam na zestawy ze sweterkami !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne swterki *.*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie te rzeczy przygarnęłabym do Siebie! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sweterki ♥

    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, botki na koturnie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sweterki *.* :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej obserwuję twojego bloga mam nadzieję że się odwdzięczysz : http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS