HAPPY NEW YEAR

1/01/2014 06:47:00 PM

Cześć, cześć. ♥




Z okazji nowego roku życzę Wam przede wszystkim samych radosnych chwil, 
wspaniałych przyjaciół,  
dobrych ocen w szkole
 oraz byście wykorzystali ten 2014 rok w 100%. 

    Jak spędziliście Sylwestra? Ja byłam na imprezie, bawiłam się niesamowicie, niestety dzisiaj umieram na zakwasy, ból stóp i kręgosłupa no i oczywiście jestem niewyspana. Za to mogę przyznać, że koniec roku spędziłam z najlepszymi ludźmi na świecie. Jutro niestety wracam do szarej rzeczywistości, szkoła, nauka, ale narzekać nie mogę, bo za trzy tygodnie będę mieć już ferie.

Mam kilka postanowień noworocznych.

1. Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć! Mam 6 miesięcy ( do wakacji) aby wyrobić sobie ładny brzuch i uda. 
2. Zrobić wreszcie szpagat do końca. 
3. Duuuużo się uśmiechać, w końcu 17 lat ma się tylko raz i trzeba korzystać z życia. 
4. Nauczyć się pływać. Tak wiem, wstyd i hańba, żeby siedemnastolatka nie umiała pływać, ale ja niestety jestem jak kamień... rzucony do wody opadam na dno :c

Buziaki! 
 I N Y S

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja u koleżanki :) Dzięki i nawzajem :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)
    A w Sylwestra byłam w domu, bo się rozchorowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. My ciebie też kochamy :****** / Wiksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie <3
      To będzie najlepszy i najbardziej szalony rok kochane :*

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że nauczysz się pływać ^^ Też w tym roku będę rzeźbić ciało :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    PS. Zaczynam przygodę z blogowaniem od nowa, więc mogłabyś mi pomóc wchodząc na palynaaa.blogspot.be?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyś spełniła swoje postanowienia! ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie szalałam, aż tak, ale było parę ciekawych akcji.^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS