NEW IN

1/16/2014 07:04:00 PM

Witajcie kochani!

      Na początku baaardzo chcę Wam podziękować za kolejne tysiąc odwiedzin! Nie minął nawet miesiąc, a już mamy 58 tys. wyświetleń. Nawet nie wiecie, jak  to bardzo motywuje. ♥

      Jestem chora niestety...albo stety, bo dzięki temu przedłużyłam zbliżające się ferie o trzy dni. Za dokładny tydzień mam urodziny! A za dwa tygodnie zostaję matką chrzestną.
     Postanowienia noworoczne idą mi całkiem dobrze, poza nauką pływania, jeszcze nie odważyłam się pójść na basen. Ale za to, na swoje usprawiedliwienie mogę oświadczyć, że codziennie ćwiczę brzuch i uda.

     Od jakiegoś czasu zbieram się, by pokazać Wam nowości, bo od listopada trochę się tego nazbierało. Rozbiję to na kilka postów.




Kubek termiczny- prezent




zegarek- allegro
naszyjnik- allegro 


I N Y S 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. zdrówka :)
    świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niedobrze, dużo zdrówka! :) Śliczny zegarek i buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne nowości ;)
    Zdrówka ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyswietlen! Zycze dalszych sukcesow ♥
    Sliczne vansy *.*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przenajlepszego :* o, obiektyw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zegarek :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze muszę poczekać do feri ._.
    Bardzo fajny zegarek ^^ strasznie mi się podobają, ale na rękach innych. Ja nie lubię mieć błyskotek na sobie.
    Powodzenia w pływaniu ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetny nagłówek, jesteś śliczna *.* i świetny pościk
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS