CLASSMATES

6/14/2014 06:25:00 PM


       Tak jak obiecałam parę dni temu pokażę Wam jeszcze inne zdjęcia z wycieczki. Tym razem znajdą się na nich osoby z mojej klasy, które dosyć często będą tutaj gościć. Niestety "ładniej" wychodzą mi zdjęcia budynków i wszystkiego innego co nie jest człowiekiem. Zapraszam do oglądania. 


 
















Na zdjęciach: Kasia, Tomek, Maciek, Wiktoria, Oskar, Oliwia, Kacper i inni. 

Fot.: Ja i Kasia.

A na koniec kilka zdjęć fotografa, czyli mnie :)


       Poza tym, mogę się pochwalić, że jednak siódmy rok z rzędu czerwony pasek u mnie zawita, co mnie niezmiernie cieszy. 
       Koniec roku szkolnego, a mnie niestety bierze choroba. W sobotę odbywają się Mistrzostwa Tańca, w których ostatni raz uczestniczę. Trzymajcie kciuki za mnie, jak i za całą formację "No name".


I N Y S

You Might Also Like

0 komentarze

Translate

FOLLOWERS