SCHOOL TRIP

6/12/2014 08:29:00 PM


Witajcie kochani!

     Jak Wam mija (prawie) wakacyjny czas? Przepraszam za moją dosyć długa nieobecność. Musiałam uporządkować parę spraw, poza tym cierpiałam na brak wolnego czasu. Od tego momentu obiecuję Wam (przynajmniej!) jeden wpis tygodniowo. 
Wczoraj wróciłam z trzydniowej wycieczki. Było niesamowicie. Mimo, że trafiliśmy na największe upały, to wycieczka baardzo się udała. Dzisiaj pierwsza dawka zdjęć, trochę plażowych, bo mieliśmy okazję mieć postój nad Jeziorem Nyskim. 







      W najbliższym czasie pojawi się kolejna porcja zdjęć, poznacie parę osób z mojej klasy. Ich twarze raczej często będą tutaj gościć.

     Zbliża się koniec roku szkolnego, a co za tym idzie, wystawianie ocen. Niestety w tym roku już nie będę mogła się pochwalić czerwonym paskiem, chociaż jak na liceum i tak mam bardzo dobre oceny, a średnia będzie wynosiła około 4,70. Jeśli chodzi o wakacje, to niestety nigdzie się nie wybieram. Wiem jednak na pewno, że nie spędzę tych dwóch miesięcy nudno i samotnie.
   


video

I N Y S


You Might Also Like

2 komentarze

  1. u mnie już wakacyjny czas.. odpoczywam sobie - tak mi mija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę. U mnie jeszcze parę dni chodzenia do szkoły. :c

      Usuń

Translate

FOLLOWERS