NEW FAMILY MEMBERS

7/17/2014 08:16:00 PM


          Mogę Wam szczerze przyznać, że te wakacje są moimi najlepszymi. Mimo, że nigdzie nie wyjeżdżam bardzo miło spędzam czas. Nastąpiło kilka zmian w moim życiu. Pierwsza? Remont pokoju. Wreszcie mam pokój taki jaki chciałam, z białymi  meblami i dmuchawcem (będzie o tym post). Druga rzecz to powiększenie mojej rodzinki o dwa malutkie kotki. Dostałam je dzisiaj i już dzisiaj miały pierwszą sesję zdjęciową i na pewno nie ostatnią. Zapraszam do oglądania zdjęć. 






       Jeden kotek ma coś z okiem, mam nadzieję, że to wyleczę. A teraz pytanie do Was! 

Macie jakieś pomysły na imiona dla nich? 

Zaznaczam, że obydwa to kocury. 

I N Y S

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Mimo, iż kotów nie lubię - te są przesłodkie! Co do imion, Mruczek, Franio... :) Moja babcia kiedyś przygarnęła kota i nazwaliśmy go Kłaku :D

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kotki, jestem ciekawa nowego wyglądu Twojego pokoju !

    OdpowiedzUsuń
  3. W te wakacje podobnież też mam mieć remont pokoju. Już nie mogę się doczekać by go odświeżyć. ^^
    Kotów nie lubię ale zdjęcia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może Iskier ( Od nazwy twojego zespołu ) i Płomyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomka, żeby było wiadomo kogo są te urocze kocury :*

      Usuń

Translate

FOLLOWERS