BLACK & ANIMAL PRINT

8/03/2014 11:04:00 AM

       Na początku bardzo bym chciała podziękować za 65 tys. wyświetleń. Jesteście kochani i cieszę się, że ciągle odwiedzacie mojego bloga. Zmieniłam też nagłówek, by trochę odświeżyć wygląd bloga. No i zbliża się sesja, którą na pewno tutaj zobaczycie.


      Ostatnio nazbierało mi się w szafie kilka wakacyjnych łupów, które chciałabym Wam pokazać. Od razu uprzedzam, że te zwierzęce printy znalazły się u mnie przypadkowo. Po prostu prawie wszystkie rzeczy, które akurat mi się spodobały miały na sobie cętki, panterkę itp. Wszystko znalazłam na letnich wyprzedażach i mam nadzieję, że ubrania te długo mi posłużą.
     



 okulary- reserved, bluzka- cropp, spodenki- H&M (letnie wyprzedaże)
I N Y S

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Zwirzęce motywy są spoko! :) kochana, gratuluje 65 tys ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie okularki sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, podziwiam wytrwałość, że udalo ci sie dojsc do tylu wyswietlen ^^ A okularki swietne,

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozistaje tylko czekać na sesje :) A będziesz ją robiła z Kasią i Wiksą ?? Uwilbiam je ;******

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobają się okulary :)

    Gratuluję wytrwałości :) Ciekawe, czy ja się doczekam tylu wyświetleń.. Pewnie nie :D

    http://myheart-mymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sory ale te spodenki mi oddajesz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spodenki i bluzka *.* mogłabym wiedzieć z jakiego sklepu? ;)
    Gratuluje tylu wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki z H&M, a bluzka z Cropp :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. spodenki są świetne! też lubię zwierzęce motywy, szczególnie panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to wszystko mi się podoba i sama z chęciom bym przygarnęła te rzeczy :D Nagłówek bardzo ładny. I życzę by te 65tys. było dopiero początkiem! :))

    Zaobserwowałam, jeśli możesz prosiłabym o kliknięcie w jeden link w najnowszym poście. Z góry bardzo dziękuję! Miłego dnia :*
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS