I ♥ CRACOW.

8/07/2014 02:58:00 PM


Witajcie kochani! 
          Wczorajszy dzień spędziłam w Krakowie. Był to jeden z najlepszych dni tych wakacji. Byłam tam z Kasią, którą na pewno już kojarzycie z poprzednich postów. Najpierw zaliczyłyśmy Sferę w Bielsku-Białej, gdzie piłam najlepszą gorącą czekoladę z Chocoffee. Następnie kierunek Kraków. Może to śmiesznie zabrzmieć, ale nawet jazda tramwajem była dla nas atrakcją. Muszę przyznać, że ludzie w Krakowie (turyści i miejscowi) są bardzo mili, pomogą, doradzą, zaproszą na piwo, a nawet na imprezę ( z dwóch ostatnich propozycji nie skorzystałyśmy, hahah). Zrobiłam mnóstwo zdjęć, a nawet sesję z outfitem, która za jakiś czas się tu pokaże. Na początek kilka zdjęć samego centrum Krakowa. 














 

I N Y S

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pierwsza :)

    To dobrze że wycieczka się udała :P
    Szkoda że mnie w BB nie ma :( Kaśkę to chyba zabije za to że była w BB i do mnie nie wpadła..... Świetna z niej kuzynka, nie ???

    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tego co słyszałam to ponoć cię w domu nie było. ;)

      Usuń
    2. No wiem, bo byłam w szpitalu... :( Ale jadę do niej w najbliższym czasie na wakacjeeee.

      Usuń
  2. Oj, ja w swoim życiu kilka razy byłam w Krakowie, ale chyba tylko raz, że tak powiem prywatnie, bo zazwyczaj była to wycieczka klasowa lub szkolna :)

    http://myheart-mymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo cieszę, że pojechałam prywatnie. Wreszcie mogłam iść tam gdzie chciałam. :)

      Usuń
    2. Ja też właśnie żałuję, ale myślę, że w wakacje będzie jeszcze dużo okazji, żeby pojechać prywatnie :)

      Usuń
  3. Kraków to piękne, stare miasto. Najchętniej bym tam teraz pojechała :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, co ja bym dała, żeby tam teraz wrócić.

      Usuń
  4. Jeżdżę tam przy każdej okazji ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, mój kochany Kraków! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. krakow- ma swoj urok :)
    obserwujemy?

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS