CRACOW- PEOPLE, DANCE

8/08/2014 01:37:00 PM


          Będąc w Krakowie spotkałam mnóstwo ciekawych ludzi. Na Wawelu stęskniłam się nawet za językiem polskim, bo słyszałam niemiecki, angielski, włoski, a nawet chiński, a na prawdę mało kto mówił po polsku. Na początku poruszałyśmy się z mapą, aż w końcu po prostu pytałyśmy ludzi, w którym kierunku mamy iść, aby dojść tam gdzie chcemy.





          Następnie, idąc na rynek spotkałyśmy mnóstwo bryczek i aż żal było nie zrobić im zdjęcia. Kasia również mi wytłumaczyła jak to się dzieje, że ktoś może siedzieć "w powietrzu". Wiem, ale wam nie powiem! Najlepszy był facet, który stał w bezruchu przez parę godzin, on także zasłużył na zdjęcie. 








 
              Jak widzicie na górze, musiałam napisać do mamy, żeby się nie martwiła, zazwyczaj piszę jej sms'a, że żyję, ale tutaj się bardziej rozpisałam. Kocham Cię mamo. :))).

       Ostatnie słowo w nagłówku musi coś znaczyć prawda? A no właśnie. Na rynku chłopaki tańczyli breakdance. Nie ważne jaki taniec, każdy kocham i byłam wniebowzięta. Parę razy nawet miałam ochotę wskoczyć do nich i tańczyć z nimi, tym bardziej, gdy usłyszałam znajome nuty.


video


I N Y S

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Kraków to piękne miasto. Rzadko przyjeżdżałam tam osobiście, zawsze jak jechałam na wycieczkę klasową. Ale może za niedługo się to zmieni, zwłaszcza, że mam w planach iść na studia właśnie do Krakowa. Głównie ze względu na to, że Kraków mam najbliżej :D

    http://myheart-mymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaciółka mnie namawia na studia w Krakowie, ale niestety bliżej mam do Katowic :)

      Usuń
  2. Jak ja się ciesze, że do Krakowa mam tylko 30 km ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaneta, te zdjęcia są boskie, więc idealnie oddają magie Krakowa. Obie jesteście prześliczne, więc czekam na sesje :)

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3 Co roku bywam w Krakowie i rzeczywiście jest to super miejsce *,* Masz cudownego bloga ! :*
    Obserwuję <3
    http://emotional-empathy-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS