QUILTED BLOUSE

8/09/2014 09:44:00 AM

                Pikowana bluzka stała się moją ulubienicą, a wypatrzyłam ją na letnich wyprzedażach w Reserved. Ubrałam do tego klasyczne czarne spodnie i oczywiście (bo gdybym nie ubrała tych butów nie byłabym sobą) vansy. Na wycieczkę do Krakowa musiało być prosto, z nutką elegancji, ale przede wszystkim wygodnie. Nie wiem jak ocenić swój styl. Sportowa elegancja? Może.
         Uprzedzam, że takie posty tak ten będą się pojawiać bardzo rzadko, niestety nie jestem zbyt fotogeniczna i skłonna do robienia sobie zdjęć, poza tym mój blog nigdy nie będzie typowo modowy. Jak sami widzicie, piszę o wszystkim i to mi sprawia największą przyjemność.





bluzka- reserved, spodnie-h&m, buty-vans, torba-allegro, zegarek-allegro, okulary-reserved


Ps.Takie pytanie z innej bajki. Macie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Wyszczuplające. Mięśnie mam wyrobione przez taniec i niestety przez to mam kompleksy. 

I N Y S

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Śliczna jest ta bluza! Poszukaj na yt ćwiczeń na uda z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest prześliczna! :) Jeśli o mnie chodzi, nie lubię vansów :D Też polecam ćwiczenia z Mel B :)

    http://myheart-mymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia!:*
    Obserwuję
    http://pastelowesny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, rewelacyjne zdjęcia :)
    dominika-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli masz mięśnie to warto robić ćwiczenia rozciągające lub pilates angażujący nogi bo takie ćwiczenia sprawiają, że mięśnie się naciągają co daje efekt smuklejszych/dłuższych nóg :) Oprócz tego mam sprawdzone te - http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-na-uda/cwiczenia-na-uda-w-5-minut/ i Miley Cyrus Sexy Legs Workout :) Robiłam miesiąc i widziałam efekty. Pozdrawiam kuzyneczka z naprzeciwka haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam jak stałyśmy kiedyś na przystanku, że masz dużo chudsze uda, a wiem, że zawsze na nie narzekałaś! W takim razie biorę się dzisiaj do roboty, dziękuję :*

      Usuń
  6. Poznałam miejsce z Krakowa Ha Ha. Zdjęcia wyszły na prawdę super ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że takich ścian w Krakowie jest dużo. Hahaha, dzięki ;*

      Usuń
  7. Fajna stylizacja :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna styllizacja ,bluzka super
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/kazda-kobieta-kocha-swiecidelka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. No no :) Żaneta ma kompleksy? o.O Przecież jesteś chuda :D Ale Mel B Ci pomoże , napewno :P

    Stylóweczka dobra, Modelki oby dwie :)

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwie ci sie ze sie zakochalas w tej bluzce mi tez sie spodobala *.*
    ja tez juz obserwuje :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tancze 11 lat i tez moim kompleksem sa umiesnione uda :(
    KOSZMAR :(

    btw stylizacja bardzo na + :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nogi tancerek są super. Niejedna dziewczyna chciałaby mieć takie. :-)

    Rób więcej ćwiczeń rozciągających po treningach po prostu.

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS