CLASS TRIP

10/09/2014 07:42:00 PM


        Dawno się nie odzywałam i było to głównie spowodowane brakiem wolnego czasu i brakiem ciekawych zdjęć, którymi mogłabym się z Wami podzielić.


  
    Tydzień temu byłam na czterodniowej wycieczce klasowej w Karpaczu, a co się z tym wiąże? Mnóstwo zdjęć! Wycieczka bardzo mi się podobała, chodziliśmy po górach i w drugi dzień przeszliśmy już 24 km. Nie chcecie czuć mojego bólu, gdy wstałam następnego dnia. Nogi bolały niemiłosiernie, ale wróciłam z niej bardzo zadowolona. Pierwsza dawka zdjęć obejmuje wyłącznie tereny leśne, góry, wzgórza, jeziora i wodospady.


















   I N Y S

fot. Ja i Kasia.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. ale piekne widoki *.*
    mam nadzieje ze wycieczka sie udala :))

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/10/hello-october.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudo. Uwielbiam góry. Niezla wycieczka na 24 km :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, ja już dawno nie byłam w górach :(

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Howdy! I know this is kinda off topic however I'd
    figured I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog post or
    vice-versa? My blog discusses a lot of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you're interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you!
    Terrific blog by the way!

    Stop by my webpage: flashcard cho be

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up to every one, it's actually a fastidious for me to visit this website, it contains priceless Information.

    My web blog: Recommended Reading

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR
    blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high
    PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my weblog: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób zdjęcie widoku ze swojego okna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego okna nie widać nic ciekawego :*

      Usuń
    2. szare bloki ?

      Usuń
    3. niee, akurat nie mieszkam na żadnym osiedlu, po prostu kilka zwykłych drzew, altanę i dom sąsiadów.

      Usuń
    4. a można wiedzieć w jakiej dzielnicy mieszkasz ? :p

      Usuń
    5. tak daleko ode mnie :(

      Usuń
  8. tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS