2014 YEAR IN REVIEW

12/31/2014 08:59:00 AM




        Dzisiaj Sylwester, ostatni dzień 2014 roku, idealny, by zrobić podsumowanie. Muszę przyznać, że ten rok był dla mnie dosyć nijaki. Pierwsze pół roku bardzo szybko mi minęło, ciągła nauka, której efektem było odebranie czerwonego paska na świadectwie. Potem w końcu zaczęło się coś dziać, wyremontowałam pokój, a od września zaczęłam załatwiać sprawy związane z imprezą urodzinową. W październiku zapisałam się na kurs prawa jazdy, który zdecydowanie zabiera mi dużo wolnego czasu, przez co mocno ograniczyłam dodawanie wpisów na bloga. Za to zbliżyłam się do moich znajomych, których teraz, bez wyrzutów sumienia mogę nazwać prawdziwymi przyjaciółmi. Ostatnie miesiące ciągnęły się i ciągnęły, pierwsza jazda samochodem (nikogo nie zabiłam), wolontariat, organizowanie osiemnastki, a dzisiaj Sylwester, impreza, której nie mogę się doczekać. Mam dobre przeczucie co do przyszłego roku! Wiecie czemu? Już sam początek zapowiada się dosyć ciekawie. Mam osiemnastkę, tak zdecydowanie to mnie przeraża najbardziej. Wszyscy zaczną traktować mnie jak dorosłą? Ja tylko dostane dowód osobisty, będę mogła legalnie kupować alkohol, czy, o ile zdam, jeździć samochodem. Sądzę, że ja, jako osoba w ogóle się nie zmienię. Nie przestanę z dnia na dzień zachowywać się jak dorosła, nie przestanę oglądać bajek na Disney Channel, jeść nutelli łyżeczkami, czy zakładać szpilek. Zostaję wiecznym dzieckiem. 

Życzę dobrego sylwestra  i  widzimy się w 2015-tym!


I N Y S
Ps. Ślicznie dziękuję za 70.000  wyświetleń .

You Might Also Like

2 komentarze

Translate

FOLLOWERS