CLASSMATES

12/15/2014 07:27:00 PM

     Ostatni post pojawił się ponad dwa miesiące temu, wróciłam z wycieczki i wpadłam (niestety) w wir nauki. Mnóstwo kartkówek, sprawdzianów, do tego doszedł kurs prawa jazdy. Wiecie co? Jeżdżenie samochodem, jako kierowca, a nie pasażer, uświadamia mi coraz bardziej, że robię się coraz starsza. I mimo, że za prawie miesiąc mam osiemnaście lat, to czuję się wiecznym dzieckiem. Może to i dobrze?





    Dzisiaj chciałam Wam pokazać zaległe zdjęcia z wycieczki, najprawdopodobniej będzie jeszcze jeden post związany z nią, a tymczasem oto kilka zdjęć osób z mojej klasy. Muszę Wam powiedzieć, że dawno nie trafiłam na tak świetnych ludzi.











      I N Y S

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Trafiona klasa to już połowa szczęścia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS