FIRST SNOW

12/27/2014 04:51:00 PM


           Pierwszy śnieg. Kto najbardziej jest zadowolony? Oczywiście mój pies. Kora jest wniebowzięta. Chciałam dzisiaj uwiecznić pierwszy śnieg, co dla Kory było wspaniałą okazją, by "wciskać" mi się w kadr przy każdej możliwej okazji. 



            A jak Wam minęły święta? Ja spędziłam dwa dni w Katowicach, u kuzyna. Rodzinna Wigilia, wczoraj wróciłam i od razu jechałam na kolejną, rodzinną imprezę, więc dzisiaj mam dopiero dzień, w którym mogę sobie poleniuchować. 






     I N Y S

You Might Also Like

5 komentarze

  1. słodki pies i fajne zdjęcia :) ja czuję, że po świętach przytyłam z 5 kilo i nawet wycieczki po rodzinie nie pomogły mi w zmianie tego stanu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moje wycieczki po rodzinie pogorszyły ten stan ;c

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Ach, żeby moje psisko tak "pchało" się przed obiektyw... :D Ja muszę się sporo nagimnastykować, żeby uwiecznić mojego szczekacza na zdjęciu. I podobnie jak u Ciebie, mój psiak oszalał, jak zobaczył śnieg. :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są świetne, mój pies też uwielbia śnieg, zresztą tak, jak ja! :P

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie ma śniegu... takżę pozostaje mi pocieszyc oko zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS