MUST HAVE- WINTER

12/16/2014 06:28:00 PM

          Dokładnie rok temu robiłam identyczną listę Must have (klik). Szczerze powiedziawszy, prawie nic z niej nie kupiłam. W tym roku zmniejszę listę rzeczy, które bym bardzo chciała mieć, gdyż zbliża się osiemnastka i trzeba zacząć  inwestować w inne rzeczy niż tylko same ubrania.

          Zimowe Must have jest dosyć eleganckie, ze względu na zbliżające się święta, parę rodzinnych imprez, sylwestra czy nawet moją osiemnastkę.

1. Zimowy płaszcz.



2. Szpilki- dobrze wszyscy wiemy, że nienawidzę chodzić w szpilkach, jednak w takie okazje i ja jestem zmuszona założyć takie buciki.


 3. Naszyjnik.


4. Sukienka.


Najbardziej marzy mi się sukienka o kroju rozkloszowanym. Jutro wybieram się na poszukiwania, bo pierwsza impreza rodzinna coraz bliżej. 

I N Y S

You Might Also Like

1 komentarze

  1. ten drugi plaszczyk podoba mi sie najbardziej,
    ja 18-kę mam dopiero za niecałe 3 lata, wiec mam jeszcze troszke czasu-życzę ci udanego imprezowania :)!

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS