CHANGE IS GOOD

6/26/2015 08:52:00 PM


 Bardzo chciałam zrobić post na temat, który jest dosyć często poruszany na innych blogach, czyli: Jak zapusciłam włosy? Jak dbam o włosy? Co zrobić by włosy szybciej rosły? itp. Ale doszłam do wniosku, że kompletnie nic o tym nie wiem. Moje włosy rosną jak oszalałe, nigdy jakoś specjalnie się nimi nie zajmowałam, omijałam fryzjera szerokim łukiem, a jedynym "podcinaczem końcówek" była moja mama. 

Parę dni temu byłam jednak u dawno nieodwiedzanego fryzjera i poprosiłam o podcięcie końcówek oraz o zrobienie lżejszej grzywki na wakacje. Oczywiście u fryzjera pozbyłam się 5 cm włosów i aktualnie mają one długość tylko 65 cm.  Dużo lepiej czuję się jako brunetka, więc na mojej głowie zawitał "Orzechowy brąz"



Zmiany są dobre. 
I N Y S

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mam podobnie to Ciebie, nigdy nie zapuszczałam a długość jest zadowalająca. O tak zmiany są dobre. Ja z czarnego przeszłam na moją ukochaną czerwień :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje zdjęcia, faktycznie ładnie :)

      Usuń
  2. bardzo ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzechowy brąz Ci pasuje ;) slliczne wloski :) zmiany są potrzebne. Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne włosy *.* Zazdroszczę takiej długości :)
    Sama chcialabym miec ombre, albo ciemniejszy kolor.
    Zapraszam do siebie:
    http://asia-ibelieveicanfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS