GYM BREAK

7/01/2015 12:11:00 PM


Dobra motywacja, prawda?


Wakacje to jedyny okres, kiedy mogę maksymalnie przyłożyć się do ćwiczeń i nie muszę przejmować się , że godzina ćwiczeń zajmuje mi dodatkową godzinę nauki na sprawdzian. Przeglądając różne filmiki na YouTube natknęłam się na GYM BREAK. Od razu zaczęłam czytać opinie na ich temat, a w końcu sama zaczęłam ćwiczyć. Muszę przyznać, że jestem mega zaskoczona efektami. Ćwiczę kilka dni (może z cztery) a mój brzuch już zrobił się bardziej płaski i...twardy.  Od razu uprzedzam, że nie mam żadnej diety ( z moją rodziną nie da się odchudzać ♥). Zrezygnowałam jedynie ze słodyczy, ale nadal słodzę kawę, czy herbatę. Za to piję duużo wody, albo przynajmniej tyle ile powinien pić normalny człowiek. Jestem osobą, której wystarczała szklanka napoju (jakiegokolwiek) na dzień. Od początku wakacji pochłaniam prawie 1,5 l wody. Osobiście jest to dla mnie wielki sukces.  




 + dodatkowo robię 200 brzuszków albo  pół godziny jeżdżę na rowerku stacjonarnym.  
Za miesiąc zrobię kolejny post, w którym pokażę Wam efekty i może zmotywuję Was do aktywności fizycznej. Trzymajcie kciuki. 

I N Y S
zdjęcia: TUMBLR

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetna motywacjaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, ale zaprzestałam żeby mi się większe mięśnie nie robiły, bo już trochę ich mam, haha :D Teraz biegam rano na czczo i potem robię stretching :>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy zabierałam się za bieganie, ale chyba to nie dla mnie :c

      Usuń
  3. Bardzo fajny post, mnie zmotywował :)
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam ten trening na brzuch od nich kilka razy. :) Życzę wytrwałości w ćwiczeniach. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Też zaczęłam od 1go czerwca i czuję się znacznie lepiej ze sobą♥
    Bardzo ciekawy blog, chętnie do Ciebie wrócę i zapraszam też do siebie, może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki operacji schudłam 7 kg i brzuch mam płaski. Ubolewam nad tym że nie jest wyrzeźbiony, ale nie mogę jeszcze ćwiczyć. Co do diety. Osobiście mam teraz dietę przez lekarza, gdzie jem tylko wafle i szpinak ale to ze względu na żołądek :(
    Trzymam kciuki ;)
    Zaprasza do mnie :
    http://asia-ibelieveicanfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ćwiczę z nimi ;)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna motywacja, życze Ci wytrwałości :)
    Zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. warto pracować nad sobą, aby osiągnąć takie efekty :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, mega motywujący :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam aktywność fizyczną! :D Osobiście bardzo lubię ten kanał z gym break. :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS