MONEY BOX- DIY

7/30/2015 08:56:00 PM


"Pieniądze szczęścia nie dają"- może i jestem jedną z niewielu osób, która nie zgadza się z tym przysłowiem, ale moim zdaniem droga do zadowolenia jest bez nich znacznie trudniejsza. Banał? Każdy chce mieć pieniądze, każdy chce wiązać koniec z końcem, a najlepiej by było, gdyby jeszcze wystarczyło na odkładanie drobnej sumki na nieprzewidziane wydatki/marzenia. Właśnie tak powstał mój pomysł na zrobienie prostej skarbonki. Potrzebowałam tylko dużego słoika, sznurka, kartki z napisem i taśmy. Proste? Proste!
Nie mam pojęcia na co przeznaczę pieniądze ze skarbonki, ale plus jest taki, że na razie nie wzięłam stamtąd ani złotówki. 



PS: Jak się Wam podoba nowy wygląd bloga?
 I N Y S

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ładny prosty wygląd ;)) Moim zdaniem pół na pół, dają i nie dają :)) Ale fajny pomysł c;
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odkładam pieniądze do małego portfelika, a potem go chowam w bezpieczne miejsce (najlepiej gdzieś wysoko). Wtedy wiem, że za bardzo się nie skuszę na wzięcie stamtąd jakiejś sumki :D
    Super pomysł!

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog wygląda super. Moje pieniądze leżą na lokacie :D.
    Mam nadzieję, że wydasz je na coś świetnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokata jest jednym z lepszych pomysłów na odkładanie pieniędzy :)

      Usuń
  4. Taki słoik to świetna sprawa! A nowy wygląd bloga jest bardzo ładny :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoik bardzo mi się podoba :) Oryginalnie i pomysłowo.. Świetnie !!!!

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS