OMBRE SHORTS

7/31/2015 10:55:00 PM



Parę razy wspominałam, że mój blog nigdy nie będzie blogiem modowym. Ja zanudziłabym się na śmierć i sądzę, że Wy także. Lubię poruszać różne kwestie i urozmaicać posty. Dzisiaj wypadło na outfit. Nie jest to moja ulubiona forma wpisu,mam milion kompleksów i jestem niefotogeniczna, ale zauważyłam, że coraz lepiej czuję się przed obiektywem. Pozytywna zmiana. 


szorty- sh/DIY, koszula- bershka, torebka- bershka, buty-converse, zegarek- concorde

I N Y S

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Dla mnie wyglądają świetnie! Bardzo klimatyczne zdjecia :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te spodenki ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny outfit. Strasznie podobają mi się szorty z motywem ombre :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty i torebka są genialne!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są cudne! spodenki świetnie się prezentują! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne spodenki. mam podobne zrobilam je sama haha :)
    ja juz obserwujeee zagladnij do mnie :d

    kasicowaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zrobić takie spodenki samemu :*

      Usuń
  8. Świetny post! Ja dopiero zaczynam, miło gdybyś wpadła i może coś podpowiedziała:D
    http://myywaay.blogspot.com/2015/08/wakacje-mijaja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie
    słodziak torebka :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

FOLLOWERS